Halaman

18 Mac, 2012

Gempar penemuan hebat untuk merawat penyakit merbahaya seperti kanser, asma, jantung dan sebagainya

Air adalah anugerah untuk manusia serta makhluk seluruh alam dibumi justeru air begitu istimewa dan sangat penting untuk kehidupan. tanpa air benda hidup akan mati, manusia mungkin boleh hidup tanpa makanan untuk beberapa tempoh agak lama sekuarangnya 2 bulan tapi tanpa air manusia mungkin akan hanya mampu bertahan selama 3 hari sahaja!

Sudah tahu akan peri pentingnya air kepada kehidupan kita lalu air juga adalah penawar yang sangat mustajab untuk merawat segala penyakit alami. dengan itu berbagai kajian telah dilakukan dan terbukti air bisa menyembuhkan penyakit yang sering dideritai oleh manusia seluruhnya.

kita sering kurang minum air masak dalam seharian kerana kita lebih suka minum minuman manis dan berperisa, yang bergas, dan minuman sejuk berais. itu semua minuman ataupun amalan yang kurang sihat kerana banyak gula serta perwarna serta kadang-kadang tiada zat! jadi ubahlah minuman atau amalan peminuman kita seharian agar kehidupan lebih ceria serta bertenaga...
 
banyak kaedah yang di sarankan namun aku menemui satau cara yang mudah untuk gunakan air atau praktikkan terapi air dalam kehidupan seharian sebagai salah satu ikhtiar untuk merawat penyakit yang dideritai jika selama ini sudah sekian lama mencuba pelbagai ubat-ubatan serta tak kurang juga dengan jumpa bomoh serta pawang apa kata cuba pula terapi air yang sudah tentu murah, jimat, mudah serta mujarab yang penting adalah disiplin yang lain-lain berdoa kepada tuhan serta tawakkal.

ikuti langkah-langkah di bawah ini:-







* kesan sampingan ialah akan kencing lebih kerap setelah beberapa jam untuk beberapa jam sehingga petang

** hendaklah tidak memaksa minum seperti yang disyorkan andai tidak mampu 4 gelas cukuplah 2 gelas atau sgelas sebab air yang berlebihan dalam badan juga akan menyebabkan kompilasi yang lain seperti urat atau kapilari darah akan kembang atau boleh pecah.



selamat beramal :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan