Halaman

10 Ogos, 2011

aiseesoft dvd ripper






sejak tengahari sampai petang aku menggoogles apakah dvd converter/ripper yang terbaik dan terbagus lalu aku ketemu dengan dvd ripper keluaran syarikat Aiseesoft ---> http://www.aiseesoft.com/  .

dan aku telah mencubanya ternyata aku amat suka dan aku rasa ia adalah sebuah program untuk backup dvd movie yang sangat bagus. kelajuanya untuk ripping satu dvd sungguh laju dengan pc aku yang agak lembab pun dapat siapkan dalam 35 hingga 40 minit...

antaramukanya pun mudah dan tidak susah untuk ejas dari segi saiz skrin, jenis audio dan yang paling aku suka ia dapat letak sarikata dengan mudah iaitu dengan menggunakan file ifo yang dah tersedia ada dalam dvd. pilih jer sarikata bahasa apa yang nak diguna....

kepada yang berminat tu buleh cuba-cuba sedut...... dan sudah semestinya kena bayar lah hehee tapi guna dulu versi percubaan.....!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan