Halaman

15 Ogos, 2012

Apakah pihak mukabuku skodeng aku punya blog???







Sejak aku ada cerita pasal mukabuku yang sudah aku padam dan membawa banyak keburukkan seolah ada pihak tertentu yang ushar blog aku yang tak popular ini... tengoklah gambar skrin yang aku buat berdasarkan Statcounter.com...

perkataan f@(eb00k memang sensitif ... hehehe padan muka dorang biar dorang tahu yang syarikat dorang tak lama lagi akan lingkup sbb tidak mendapat sambutan lagi dikalangan orang2 islam seluruh dunia! aku tak tahu nak promosi macamana untuk memberitahu kepada semua tentang keburukkan f@(eb00k nih. jadi pada yang terbaca blog ni sebar-sebarkan lah walaupun blog aku tak berapa bagus yang penting kamu buat posting sendiri dengan gaya tersendiri asalkan konsep dan apa yang nak disampaikan tu berkaitan dengan keburukkan f@(eb00k...





7 ulasan:

  1. aku skodeng gaks...

    aku masih br f@(eb00k dan menyampaikan apa yg ko dan aku tau... ok tak??

    BalasPadam
    Balasan
    1. i likeeeeeeeeeeeeeeeeee... :)

      *igtkan blog pun ko dah delete sekali...!

      Padam
    2. blog ni buah hati no 1... fb no 2, hehe

      Padam