Halaman

11 September, 2009

Aku pun terkenang semasa dulu


semasa jepun memerintah tanah melayu heheheee... sajer nak post pics nih sbb ada org tu nak sangat tgk gambar tuau umah hehehee... cari2 punya cari ada lah pic nih masa buat perjumpaan geng2 kat multilpy dulu hehehee...

Gambar mmg hok ni paling jelas maklum sajer kamera cap anak ayam huhuhuu... kalau nak tgk buleh ajer... ada yg dah buleh agak aku mana satu kan so tak payah ler bagitahu hehehe

6 ulasan:

  1. hahaha....

    cm perli je tu...

    huhuhu....

    mmg dh leh agak mn...

    pic blurrr gak yg diletaknya

    huhu..

    BalasPadam
  2. mmg jelas betoi gambo tuh....

    BalasPadam
  3. Salam Naqeeb.

    Nanti Pak Ngah tka yang mana satu, yang duduk dakap anak tu, aiih bukan, yang kanan tu lagilah bukan, yang kiri sekali aiih silap, yang tengah kot aiih samar juga, yang tinggi sekali tu, rasa macam bukan jugak.

    salah satu daripada tiga tu pasti itulah Naqeeb..hahaha pandai tak Pak Ngah teka, hehehe.

    BalasPadam
  4. erm... mata aku blur ke, atau gamba tu yg blur??? naik blur aku dbuatnye.... hisk!!! mls tgk la

    BalasPadam
  5. Ko sengaja blur kan gambo tu kan...tak pe...di maapkan..

    sebab,

    aku pun slalu buat mcm tu...ngeh3X..

    Pepun..enjoy tul ko masa tu..siap possing2 sakan ngan kengkawan..

    Errr, masa tu ko baru beli kasut raya ke? Mcm hepi sgt muka ko...(aku kenal la ko yg mana..)

    BalasPadam
  6. Sangat jelas...sangat sajak dan sangat segak....gambar kau tu...

    BalasPadam