Halaman

18 November, 2009

mari makan dorayaki aun aun aun aum...









dorayaki yang aku beli hmmm...

setelah dikeluarkan dari pembungkus


sikit jer mentega kacang yang diletakkan, kedekut betul...


aku yang ngap bukan Doraemon huhuhuhu


aumm aummm ...

hehehe kemlmarin aku pergi kedai berdekatan rumah untuk beli roti sedikit roti tak pun beberapa ketul roti tapi aku tertarik pada sejenis kuih itu, dorayaki! errr dah jadi doraemonlah pulak hahahaha... oleh kerana aku tak pernah makan maka aku beli ler jugak barang sedikit....

tak der lah yang best sangat sebab dorayaki tu bukan yang ori dari jepun! tapi boleh lah dengan inti mentega kacang yang secotek itu hahahahaa hampeh! hampfeh sungguh... cekodok lagi sedap huhuhu

tak mahu aku ceritakanlah banyak-banyak pasal kuih tu... chow chin cau......

23 ulasan:

  1. Kalaulah ada poket doraemon kat baju kita...ahhhh!!!!

    BalasPadam
  2. CkLah...

    errr... buleh ke cam tu hahaha
    saya nak kipas atas kepala nanti boleh terbang hahahahaaa

    BalasPadam
  3. "Mesin pengubah har!!!!"


    Aum..aum..aum...

    BalasPadam
  4. err....'har' sepatutnya dieja 'hari'. Keh..keh..keh..

    BalasPadam
  5. errr... nak jugak ubah hari
    wakakakaa

    sabor....... jumaat akan datang juga nanti huhuhuhuhu

    BalasPadam
  6. dah mengantuklah tu.........
    sampai taip dah salah huhuhu

    BalasPadam
  7. Kat pasar keramat pun ada kuih tu tapi takde inti

    BalasPadam
  8. kalau ko jadi doraemon aku nak minta mcm2 dari ko. Nantilah aku bagi senarainya ngeh3x

    BalasPadam
  9. YB...
    kenapa dia tak bubuh inti... mesti dia nak siap cepat kot hahahahaa


    errrr kalau nak buat permintaan mesti ada syaratnya... mana buleh main minta jer hehehehehe

    BalasPadam
  10. tak suka kacang..
    tak suka mentega kacang...

    .
    .

    maknanya.. tak suka dorayaki inti mentega kacang..



    sekian,
    peminat doraemon dahulukalanya...

    BalasPadam
  11. makan mcm mengaum lak..
    aum..
    aum..
    Hehe..

    *dah habiskan ke Dorayaki tue..
    Kang nnt expire date? Hehe

    BalasPadam
  12. berkali lalu lalang kat mana-mana nampak mendalah dorayaki ni, ta penah plak teringin nak beli... huhu~~

    BalasPadam
  13. Salam Naqeeb.

    Dah jelas Pak Ngah taklih makan roti yang macam tu....sebabnya intinya menyebabkan angin meroyan satu badan ...he3.

    Alahan...kot.

    BalasPadam
  14. yg, nnt bila2 klu ko beli, aku nk kirim 4 5 bungkus... pastu tlg anta ke PD ni ye, ajak YB skali... hehehe buley kita mkn same2.

    BalasPadam
  15. KTS...
    ko memang camtu aku tahu dah ko tetap tak nak madukan donut ko tu huh...

    LOL...
    habis sudah... bebrpa kali ngap jer habis!... tak sempat expired hehehe...

    pak nngah...
    wassalam.., errr pak ngah pun alahan juga ngan kacang ker... tak buleh buat apalah cam tu...

    kena cari yang inti kelapa lah kalau camtu huhuhu...


    Teja...
    mokcik nak juga makan kuih tu errr, buleh ker takut tak cukup ajer hahahahahaa

    best tu makan ramai2... nanti suruh YB belanja. kat pasar malam umah dia banyak juai... hmmm alangkah sonoknya heheeee

    BalasPadam
  16. Tengok doremon makan sampai berbakul... erk tak sedap ke atau sbb intinya sedikit.

    Kedekut betul ye.... letak inti seciput je.

    BalasPadam
  17. tok...
    yg doraemon makan tu sedak ler kot
    tp yang made in malaysia ni kurang sedap inti pulak mmg itu jerlah hahahaa....

    kalo tok yang masak mesti sedap!

    BalasPadam
  18. org yg makan dorayaki tu ada rupa doremon tak???

    hikhik

    BalasPadam
  19. Jom....pi Shushi King!Segala mak nenek hidangan Jepang ada!

    BalasPadam
  20. hahaha lepas makan dpt power doremon tak?

    BalasPadam
  21. doremon makan pastu dorayaki tu jadi apa?
    sebab dia robot kan?
    haha

    BalasPadam
  22. eeh...
    yeke begitu hampes skali rsenye...
    mklom laa, x pnh mkn...
    tgok doreamon mkn, cam sdp no..
    tpah tertpu....

    BalasPadam
  23. GKSB...
    err... hampir2lah heheee

    CkLah...
    jom... cKLah banjer punya pasal... on jer huhuhu

    kuina...
    errr belum lagi.... tak cukup dorayaki kot hahahaaa

    Hans...
    kalau dalam perut kete kebal pun dia boleh kuarkaninikan pula kuih dorayaki yang masuk dalam perut huhuhu

    puspa...
    try cuba makan dulu baru tahu best ke idak hehehehee

    BalasPadam