Halaman

10 Mei, 2010

apa ada pada air kencing/air seni/urin

Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik, Lias terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera
mendekati Amin.

Lias : Kenapa menangis?

Amin : Saya datang untuk ujian darah.

Lias : Awak takut ke?

Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka telah
terpotong jari saya.

(Mendengarkan penjelasan Amin, Lias menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?

Lias : Saya datang untuk ujian air kencing…
 dan sesungguhnya ada cerita bersejarah dalam hidupku.... Alhamdulillah selamat.....

17 ulasan:

  1. xoxoxoxo... kasik potong!!!!!

    BalasPadam
  2. err... camna buleh terpotong jari plak? kan dia cuma cucuk guna jarum je??

    Err... check air kencing ade pakai benda tajam ke? aiyooo... tak berenti terkencing laa kalu gitu... muahahahah :P :P :P

    BalasPadam
  3. teja...
    adesss adesss adesss................
    oohhh tuttt.......................

    BalasPadam
  4. syah shah...

    mungkin dorang kehabisan jarum untuk ujian darah heheheee tu pasai guna pisau
    ntah laa sapa yg buat lawak tu...


    biasa kalau check urine dia guna urine stick tester... kalau guna benda tajam tu alamak... ada yang merana hahahaha

    BalasPadam
  5. hahahahahah mcm facebook pulak ruang komen ko...







    p/s : aku lg rela buat ujian darah dr air kencing
    hahahahah

    BalasPadam
  6. sape yg amik urine dia nnti?? nurse ke Dr??ngeh3X....

    BalasPadam
  7. jane...

    erkkk... pastikan doc itu hensem hehehehe

    BalasPadam
  8. mak cik Yan...

    lama tak nampak...

    errr... ntah laaa
    dia punya asist bangla kot kah kah kah

    BalasPadam
  9. alhamdulillah... ko selamat :D

    BalasPadam
  10. Sejarah yang mcm mana tu NL?

    BalasPadam
  11. akekeke..btol ni? Btol anda terselamat..?hikksss

    BalasPadam
  12. ....aduh!





    Kalau terpotong juga....taruk je garam kat luka potongan tu!

    BalasPadam
  13. KTS..
    ho laaa aku selamat ... budak baiklah katakan ngeh3x
    sila percaya.... :P

    BalasPadam
  14. KTS..
    ho laaa aku selamat ... budak baiklah katakan ngeh3x
    sila percaya.... :P

    BalasPadam
  15. tok Nabe...
    sejarah yang sungguh membuatkan lutut
    terketar huhuu ada kaitan dengan
    risikan narkotik!

    BalasPadam
  16. sally...
    betulll selamat tak tipu punya...
    di akui oleh pihak yang berwajib huhuhu

    kalau tidak dah lama masuk lokap!

    BalasPadam
  17. CkLah...

    saya bubuh kicap kipas udang ajer hahahaha
    tambah sikit lada hitam dan ajinomoto...

    perghhhhhhhhh... berasap!

    BalasPadam