Halaman

04 Mei, 2010

Apabila Mei datang lagi hati pun girang, melompat dan menari

 Tatkala Mei menjelma dalam sejarah hidup aku maka suasana kegembiraan menyelubunggi seluruh alam maya pada yang fana dan penuh dengan flora-flora yang cantik dan mewanggi... betapa keindahan perasaan itu terlalu sedikit untuk digambarkan namun perlukah harus dipancarkan keseluruh indera bahawa kewujudan aku disini kerana sesuatu anugerah, kronologi dan interpretasi!

Mei yang sungguh indah dalam hidupku kerana dihiasi sejarah lahirnya aku kedunia ini dengan susah payah bondaku dengan kasih sayangnya dan dengan harapan ayahanda ku... dan tentu sekali dengan rahmat-Nya maka aku ditakdir masih lagi meneruskan hidup sampai kini... bila saat terhenti tak pernah aku ketahui... itu urusan takdir Illahi.
Lalu Mei juga menggamit coretan lukisan kerna usia blog aku ini sudah cukup satu tahun... satu tahun maaaaaaaaa.... masih belajar nak merangkak... tergolek dan statik! aku hanya mampu tersenyum melihat senior2 yang sudah boleh terbang bebas, berjaya dan gemilang... tapi aku sedikit pelik... kalau di intai pada profil tarikh aku mula berblog adalah pada jun 2009 tapi n3 aku yang pertama adalah pada 3 Mei.... aa yang tak kena atau aku sendiri yang lupa!


tak tahu dah nak tulis apa............. layan............ zzzzzzzzzzzzz

4 ulasan:

  1. selamat ulangtahun saaaaayaa

    .
    .



    errrkkk... takleh habiskan.. nanti ada plak yg marah kan... :D





    selamat ulangtahun utk tuan punya blog dan blognya :D

    semoga sentiasa girang, melompat dan menari :D

    BalasPadam
  2. Mei...bulan sesuai memulakan blog. He..he..

    BalasPadam
  3. gua start blogging bulan 8.
    huhu..

    wah, setahun sudah..

    tahniah..
    tahniah..

    BalasPadam
  4. kepada KTS, CkLah dan LOL..

    terima kasih banyak2....

    BalasPadam