Halaman

05 Mei, 2010

berry berry sedap berry berry bermanfaat


                                                                                 






Yang bawah sekali tu adalah buah kemunting... dan yang atas tu buah dari negara luar billberry dan bluberry.... can you spot the not...?


kemunting baik untuk melegakan sakit perut atau cirit dengan berkesan akarnya baik untuk untuk muntah berdarah...

14 ulasan:

  1. huhu...kalau blackberry?
    .....cari blackberry, boleh kopak poket. :)

    BalasPadam
  2. tok nabe...

    blackberry... hehehe buleh habis duit gaji satu bulan....

    pastu makan ler blakcberry tu hmm

    BalasPadam
  3. suka mkn segala jns makanan yg berkaitan dgn blueberry

    BalasPadam
  4. Kemunting?





    Suwaaaar suwiiiir kemoning.
    Suwaaaar suwiiiir kemoning.
    Suwaaaar suwiiiir kemoning.
    Istimewa rajaaaa......


    Hi..hi..

    BalasPadam
  5. Salam.
    Dah jadi Tok Moh ke ?...hehe

    BalasPadam
  6. Teja...
    apa lagi yang kau mahukan...
    tak cukupkah dengan berry2
    yang kau ada selama ini hahahaha

    BalasPadam
  7. Gadis...
    OOOO patutlah matanya terang
    sbb org yang suka makan buah berry
    matanya bebas dari masalah kerabunan
    dan penglihatanya lebih baik pada waktu
    malam....

    BalasPadam
  8. CkLah...

    Limau purut lebat di dahan
    Batang selasih condong uratnya
    Lapar perut dapat ku tahan
    Hati sakit apakah ubatnya

    Anaklah beruk di atas kajang
    Di tepi paya pokok selasih
    Jalanlah buruk belanga pecah
    Itulah tanda nasi dah habis

    Ular lidi asyik ketawa
    Melihat kambing mencuci kaki
    Siapa kata do re mi tak lapar
    Cuba jemput makan kenduri


    huhu

    BalasPadam
  9. wassalam pak ngah...

    errr bukan tok moh ler
    sekadar berkongsi petua huhu

    BalasPadam
  10. oooooo... baru kutahu... kemunting tu buah rupanya

    .
    .


    ;D

    BalasPadam
  11. KTS...
    errr ko tu tahu donut ajer...

    buah2 buahan liar ni manalah ko nak tau kan.....

    BalasPadam
  12. buah tu nama kemunting kah? rasa macam lain...

    Tapi mungkin jugak memang lain... aku besa makan buah pokok senduduk jaa... :D :D

    BalasPadam
  13. syah..
    orang kelantan dan belah pantai timur panggil kemunting...

    tak tau lah tempat lain hehehe


    hoh ko makan buah senduduk... aiyaaaa kompem jadi biru mulut heheheee

    BalasPadam