Halaman

07 Ogos, 2010

kucing is cat...

sudah sekian lama nak buat entry pasal kucing... ni kucing jiran sebelah rumah sebenarnya tapi salu jugak masuk umah aku... mula2 dulu sombong giler... tapi bila dah biasa bagi makan jinak pulak... mmg dasar kucing... hehehee

kucing ni betina... setahu aku dah banyak anak2nya dia. tapi anak dia tak pulak datang umah mungkin tuan dia dah bagi warning hehehe... yerlah anak2 dia comel2... tak pasai2 kena kidnap pulak...

setakat ini jerlah cerita pasal kucing aku dah tak reti nak cerita panjang2... malas nak menaip sebenarnya...

10 ulasan:

  1. kucing is cat
    hohoho
    comel2
    ko suka kucing ker bro?
    gi lah tgok dkt blog kakimotong

    P/S : Review Novel/Buku : Naskhah Natrah Karya Fatini Yaacob Wajib Dibeli Dan Dibaca!

    BalasPadam
  2. Pandai ko ambik hati kucing ni dgn bagi dia makan. Ko jgn pulak bagi dia twisties hehehe

    BalasPadam
  3. comel gila kucing ni... aku rasa geram je tengok... peh.

    BalasPadam
  4. garangnya muka kucing ni


    .
    .

    tak mesra kamera laaa

    BalasPadam
  5. salam pocik..
    adoi..lme xsinggah cini..
    wee..da poce da

    wishing u happy blessing fasting

    p/s:walau garang..tetap chumel cat itu..;D

    BalasPadam