Halaman

26 Ogos, 2010

Semangat Ramadan...



Nampaknya bulan puasa nih blog aku agak 'popular' disebabkan ramai yang nak cari resepi dan berkebetulan aku ada buat satu entry resepi ayam BBQ... resepi tu aku amik kat satu laman web resepi tersohor cuma aku ubah sikit2 ikut cara sendiri setelah aku mencubanya...

Setelah lama lah juga aku tak aktif berblog kat sini maka timbul pulak semangat nak menulis blog biarpun pengisianya banyak yang merepek... yerlah aku bukan jenis yang selalu kesana kesini... jadinya tak banyak yang aku nampak disekeliling cuma internetlah satu2nya dunia aku...

kalau blog resepi lebih banyak orang nak baca takkan aku nak jadikan blog aku nih tempat himpunan resepi pulak... adesss aku bukan tukang masak pun hahahaha... kepada yang nak cari resepi tu buleh lah google laman web yang lebih tersohor dan popular namun kepada yang tersesat kesini tu kira nasib lah hehehe...

 kalau aku glamour lebih kang ada pulak yang kata aku nih kejar glamour huh... tak mo tak mo hahahaa... kpd yang baru "follow" blog ini diucapkan terima kasih...

Selamat Menyambut Hari Nuzul Quran kepada semua...

1 ulasan: