Halaman

13 Julai, 2011

tiba2 aku rindu untuk merepek diblog!!!

dah lama sangat aku tak update apa2 kat blog aku ini............ tiba2 pulak rasa rindu......... rindu untuk merepek macam dulu.... :)



walapupun tak ada ade nak menulis apa lagi ketiadaan kamera susah sikit nak update blog dan tiada cerita yang nak diceritakan.............................. orang duk sibuk pasal bersih pun aku buat tak tau jer... orang sibuk pasal Arsenal datang kat malaysia pun apa aku kesah...........

tak tau lah ada ke tak orang jenguk blog aku nih... tak kesah laaa lain kali ada kot.......... dah tuan rumah pun ntah kemana kan............ macamana orang nak datang hahahahaaa................ tengoklah kalau semngat menulis datang kembali.......................

11 ulasan:

  1. Selamat kembali!!! Uhuk..uhuk..batuk aihhhh byk habuk ni..:P

    BalasPadam
  2. bukan ko sorang je ML, mmg ramai yg rindu nk merepek kat blog mcm dolu2... trmasuk aku, hehe

    BalasPadam
  3. Sally... adess.. sorry tuan rumah baru balik dari vacation hehehee...


    teja... yer ker??? nyamfessss

    BalasPadam
  4. tntu kali ni ko tk dpt cari blog aku, ekekeke

    BalasPadam
  5. teja.. kenapa pulak.... ko semunyik ke atau ko yang disemunyikan hehehee

    BalasPadam
  6. adesss betul2 dah hilang daaaaaaaaa

    BalasPadam
  7. hehehe... namun aku ttp ade kat cni, nemankan ko... kannn kannn

    BalasPadam