Halaman

05 Mei, 2009

Perjalanan 2: Menuju ke Kelantan

Mulai besok pagi 6may 2009 aku akan memulakan perjalanan ke arah timur semenanjung malaysia iatitu kelantan. Destinasi yang dituju ialah Kota Bharu. Aku pergi kesana adalah urusan bisnes heheh. Bukan bisnes pun cuma aku follow kawan aku pi sana sebab dia tiada member nak temankan dia setelah co-driver dah berhenti kerja dan masih tiada ganti lagi.

Aku rasa esok aku nak tangkap gambar sepanjang perjalanan, itupun kalau ada apa2 yang menarik. Bulan lepas aku dah follow tapi tiada yang menarik sepanjang perjalanan cuma apa yang aku nampak atas jalanraya banyak jugalah binatang yang kena langgar mati atas jalanraya. Binatang seperti biawak, ular, anjing dan kucing mmg popular lah tu.

Kita orang akan berada disana cuma untuk satu malam jer. Kalau bertolak pagi esok dah semestinya akan sampai malam kat Kelantan tu. Dan pagi esoknya lepas hantar barang kita orang akan bertolak ke Shah Alam semula. Maklum ler sajakan naik lori mana buleh pecut laju laju kan ada yang kena saman pulak!.

Kalau ada gambar nanti aku akan posting kat blog aku ini. Buleh ler pada saper yang nak tengok atau nak ambil pun aku tak kisah. Walaupun tak dapat nak merayau rayau kat bandar pada hari itu nanti takperlah sukurang kurang nya sampai jugak kat sana. Dah naik lori kan susah ler nak ronda2. Kena jalan jam takker hangin jer nanti.

*takdir menetukan segala... aku awal awal dah mandi dan lepas mandi aku check handphone aku. Alamak ada mesej lah pulak. Aku baca mesej itu dengan penuh debaran... Errr katanya maaflah pakcik, x jadi ajak pakcik sbb dah ada pakcik lain nak ikut. OOoOoO so, tak jadi ler aku nak kelantan heheh...


kepada yang baru jenguk elok rasanya baca entry ini dahulu --> baca sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan