Halaman

03 Mei, 2009

today in my life

Hari ni aku tadek pergi mana mana dok kat umah saja layan internet jer manjang... Walauapun hari ahad tapi rasanya duduk kat rumah lagi best.

Dok layan Internet buat blog baru kat blogspot inih heheh. letih juga rasanya buat blog nih dan satu lagi hangin jer cari template tapi susah nak jumpa yang berkenan dihati. last2 dapat ler yang nih itu pun dah melalui editing yang lama dan macam2 perubahan dah buat...

Member ajak pi main futsal pun aku tolak mentah2 jer aku kata aku letih apdahal aku nak update aku nyer blog huhuh. menipu dala kegwatan... takper hehehehe... janagn amalkan selalu nanti perut kembung!

sebenarya aku masih lagi baru dengan blogspot nih tu yang blur jer bila nak buat posting. tapi tak per jap lagi aku nak mengembara ke blog2 kat blogspot nih nakpi skodeng tuan umah dia hehehee.. pastu klu ok nak ajak dia join heheh... I follow youuu.......

hmmm da dapat satu roll aku follow bloggers2... kepada yang terperasan ada link blog dia kat bloglist aku ini, jangan marah aaaaaaaaarrr... (sbb ambik tanpa pesan)

dan satu lagi nak beritahu saya juga adalah tuan punya blog cfk2.blogspot.com / Dreambusterz...
site itu hanyalah untuk Adsense sahaja dan dalam bahsa inggeris oleh kerana tak mahu campur adukkan posting dam memeningkan kepala apa lagi pihak googles selalu dok ushar jer so, saya buat site yang baru ini. HARAP MAKLUM.

i'm sorry..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan