Halaman

07 Disember, 2009

Kenapa 7

Yer betul aku juga obses dengan angka 7... banyak benda dan perkara yang ada pada aku atau terjadi pada aku berkaitan dengan angka 7... dan yang terakhir n3 aku yang sebelum ini dikomen oleh 7 orang sahaja huhu dan kebanyakkan  n3 yang lepas2 pun sama... apakah bila dah cukup 7 org yang beri komen maka yang lain hilang minat hehehee.... errrrrrrrrrr


semalam ada kejadian pelik, agak pelik sebab ia berkaitan dengan kesilapan maklumat atau silap pendengaran ataupun juga maklumat yang sampai dari sorang kepada org yang lain sudah berubah dari maklumat asal... biasa terjadi kan...


aku pun terkejut bila ada kenalan aku berkata KB Mall di Kota Bharu telah runtuh dan ramai yang telah mati dalam kejadian tersebut... bila ditanya siapa yang beritahu katanya bini dia yang beritahu melalui telefon hahahahahaaaaaaaaaaaaa


Hari ini bila aku buka online paper rupanya ada kereta dari tempat parking kereta bahagian atas bumbung bangunan tersebut telah hilang kawalan dan merempuh dinding saluran angin lalu jatuh kebawah dan menghempap ke arah tangga lif dalam bangun tersebut... maka dua org telah mati dan yang lain cedera parah terutamanya pemandu kereta tersebut...... semua mangsa yang terlibat adalah remaja perempuan!


tempat kereta merempuh dinding...


remuk.....


pandangan dari bawah....


jalan sesak... sbb ramai yang nak menyaksikan!

13 ulasan:

  1. ckLah memang takut nak park kereta atas bangunan......



    Rasa macam berada di langit ke 7....gayat!

    BalasPadam
  2. haha
    gua suka nomot 7 sebab nomot 7 bulan gua lahir
    itula pasal
    heboh kb mall runtuh padahal bukan runtuh pun

    BalasPadam
  3. isk3, came la leh jd camtu ye... kesiannye. NL, ko klu pandu kete tu hati2 taw, jgn dok ngelamun je...

    aku suka no 7, coz aku lahir bln 7.. hehehe...

    BalasPadam
  4. aku suka nombor lapan sebab adik-beradik aku lapan orang... heheheheh :P :P

    Cemana laa boleh jadi camtu eh? menakutkan sungguh...

    BalasPadam
  5. 7 hari seminggu....
    7-11 kedai 24 jam..

    hihihi


    .
    .


    kb mall runtuh??
    haaaaa...



    hiksss.. tu la pasal... takleh percaya kabar angin.. apatah lg kabar taufan..


    :D



    gerun plak nak gi shopping lps ni... errr... mmg gerun... gerun sbb poket dah nipis .. hihihi...

    BalasPadam
  6. betul ke bila dah cukup 7 org komen yg lain hilang minat nak komen ko??

    BalasPadam
  7. biar aku cuba buktikan eh....

    komen ke 7


    .
    .
    .

    .
    .



    agak2 pas ni ada tak yg nak komen lagi??
    hihihi

    BalasPadam
  8. ada la org komen...aku la...bini jin..hahahah(gelak tepuk dada..opps sakit..) kes budak tu langgar dinding aku rasa mesti budak tu salah masuk gear tak pun masa tu dia tgh ting tong tak pun dia baru dapat lesen P...

    BalasPadam
  9. CkLah...
    haih pernah sampai ke langit ke-7 ker huhhu....

    mesti sempat jumpa ngan dewa dewi kat sana huuhuhu



    Hans...
    ramai pulak minat nomor 7 huhuhu...
    kalau lahir bulan 7 maknanya dah lepas ler bersday...

    gitulah ceritanya... terkejut juga bila dengar KB mall runtuh sbb baru sekali aku kesana... huhu tahun lepas....


    Teja...
    erkkk member dia tolak kete tu sbb kete dia tak idup... munkin dia terlupa tekan brek kot huhuhuh

    tapi yang tak bestnya yang tolak dan duduk sebelah pemandu tu sempat melarikan diri! huhuhu

    kalau aku kata aku suka no 9 mesti ko kata ko lahir bulan 9 pulak kan kan hhheheh


    SS...
    errr whoa ramai nyer adik beradik.... tapi sapa anak yang ketujuh tu huhuhu


    tak tahulah camner buleh jadi... kena tunggu sidriver tu sedar pas tu kena tanya dia apa sebenarnya yg berlaku... kalau dia masih hidupler... takdir siapa tahu.. kan...


    KTS...
    hahahahaaaaa ko tu gerun tgk donut jer bukan benda lain.... kalau dah makan donut mall runtuh pun tak heran hahahahahahaa


    komen ko mmg dah ke-7 tapi ko bukan org yang ke-7 jadi dah tentu ada yang masih komen hehehehe



    Suhaila...
    haaaaaaaaa kan ada yang datang komen juga... itupun masih org yang ke-6 hehehee

    lepas nih takkan ada org komen kot sebab aku nak buat n3 baru huhuh

    BalasPadam