Halaman

10 Disember, 2009

Bersama Bos Baru...

Sebenarnya sejak 2 hari lepas ditempat kerja kami telah mendapat bos baru setelah yang lama sudah berhenti setelah cuti panjang kerana isterinya melahirkan anak... dia mungkin berhenti sebab dah dapat rezeki yang lebih baik... hmmmmmmmmm harapnya begitulah rezeki anaklah katakan........ hehee



Siapa bos baru?

hmmm bos kami itu seorang perempuan! lebih muda dari aku....... kecik molek orangya heee hehee masih lagi dalam latihan kerjalah kiranya sebab baru masuk kerja kan.... kiranya dia bos untuk bahagian kami lah... dan ada lagi dua orang bos selepas dia hmmmmmmmmm... yang lain tu lelaki ler....

tak de apa sangat nak diceritakan pasal dia sebab masih baru namun aku harap dia nanti tak lah cuti bersalin sampai 4 bulan heheheheeee... kalau yang bos lelaki dulu cuti seminggu rasanya sebab bini bersalin inikan pula bos itu sendiri yang bersalin ehemmmmmmmmmmmmmmmmmm

18 ulasan:

  1. ehehheeh bos perempuan ni lain caranya... emosi nyer juga.. :D

    BalasPadam
  2. klu bos yg comel, lawa, cantik, ensem .. motivasi utk staff dtng keja tau...

    sambil keja cuci mata...

    BalasPadam
  3. betul kata kuina tu. Tapi kalau bos tu garang, hilang motivasi hehehe

    BalasPadam
  4. alangkah bernasib baiknya seseorang staf itu bila dapat bos yg berhati perut..tp ape cerita bila bos dapat staf miang?..oooppss..

    BalasPadam
  5. Salam Naqee

    Kita kerja mestilah patuh bos nombor satu iaitu yang tertinggi sekali , kalau patuh pada yang Tertinggi tu yang lain semuanya ditanggung beres.yang mana satu ya...he3

    BalasPadam
  6. cuti bersalin 4 bulan?

    wah..

    lamanya..

    BalasPadam
  7. eleh2 ske lerr 2 bos pompuan....
    msti lg ske ble bos bersalin...
    hehehe...

    BalasPadam
  8. Salam ziarah...
    Singgah nak bagi nafkah kat semua rumah sorang sikit..he..he..




    ckLah nak jadi bos kau....boleh?

    BalasPadam
  9. ahax..
    pacik..kem slam kat boss baru..;p
    mne taw dpt mkn free..hehe

    BalasPadam
  10. Bos baru mesti dgn pa'el yg baru..... kena ikut-ikutkan saja lah..

    BalasPadam
  11. Yuuuhhhuuuuu~~~ Mana ko nih?? Dah lebih tujuh komen dah nihh.. Heheheheheh :P :P

    BalasPadam
  12. Aku teringin nk jadik bos si pnjual goreng pisang...buleh tak??

    BalasPadam