Halaman

06 Disember, 2009

Sakit kaki ku

sejak akhir2 ini aku mula merasakan kesakitan kaki mungkin sebab kerana terlalu lama berdiri... sebelah kiri dan kanan dua2 sakit....... kalau dulu masa aktif bermain bola sepak memang selalulah sakit kaki sakit buku lali dan sakit peha......... macam2 sakitnya bila lasak2 main bola.......... itu belum lagi sebab kena sepak oleh kawan atau sendiri sepak kaki kawan tapi kaki sendiri yang sakit hukssssssssssss...



hahahaaaaa... apalah pulak pasal sakit kaki pun nak tulis dalam blog huuuuuuuuu.... tulis jer manalah tau kot ada kawan2 yang pandai urut kaki, kalau yang buleh urut jarak jauh lagi best hahahaha................ hebat tu!


Tekanan tempat kerja....... rasanya memang tak boleh larilah masalah psikologi macam nih.... cuma macamana tekanan itu diuruskan ajer... tak kerja kan tekanan juga....... balik umah makan sup betik muda kan best hehehehehe..................... bubuh lada hitam lebih sikit kasi panas.... whoalaaaaaaaaaaaaaaaa



kesilapan... sejak kebelakangan ini juga aku sering melakukan kesilapan.... bila keadaan kelam kabut jadinya maka aku tak dapat nak berfikir secara teknikal dan sistematik................. harubiru jadinya.... panik dan gementar!... hilang kesilapan semalam timbul pula yang lain......... hmmmmmmmm.... letih .... meletihkan hheheheheheh........ itulah cabaran ....... dugaan dan kesilapan yang aku lakukan......... sudah takdir......



sekarang dah bulan 12/Disember dah penghujung tahun.......... sekejap saja......... uban dah memutih dikepala      mata dah tak berapa terang.... power dah mengurang.......... hukssss.............. pendengaran makin gawat................ tubuh badan tak segagah dulu lagi heheheheheee









oh tidak jam sudah 12am.............. aghhhhhhhhhhhhhhhhhhh nak tidur........kena bangun awal,........... besok kerja looooooooooooooo.... oh tidak.......... ahad yang menggamit tapi aku kena kerja.......... macam tak biasa pulak..................................................................

12 ulasan:

  1. Tak kan ahad pun keja..

    kan ahad ni pok cik ada appoinment ngan Piah tukang urut ..

    sakit2 sikit tu pkara biasa la pok cik...relek ar..

    uban sikit2 pun biasa gak..aagaga

    BalasPadam
  2. ....muda lagi tu...kuatkan semangat wahai orang muda!!!




    :)




    ckLah selalu curi-curi duduk waktu mengawawas peperiksaan....3 jam woooo! Mana tahan!

    BalasPadam
  3. kalau ko nak urut dtglah rumah aku. Setakat sikit2 tu aku bolehlah tolong hehehe

    BalasPadam
  4. Salam Naqeeb,

    Dunia ini hanya pinjaman, sekali sekala sakit ok gak, kalau tak sakit nanti jadi Firaun pulak...ha3.

    Nak urut pi la Pasar raya, masukkan singgit dia akan urut seluruh badan.

    BalasPadam
  5. hik2...kalo pnt ngat brdiri,wat2 laaa terjtoh..pas2 ddok lme2...

    wakakaka....

    BalasPadam
  6. sakit kaki
    :
    tekanan kerja
    :
    kesilapan
    :
    uban
    :
    ooohhh dah hujung tahun.... angka nak berubah nie...

    BalasPadam
  7. arryani..
    ahad kena kerja jugeklaaaa hahahahaa kalau tak kerja ramai yang susah nanti...

    mesti ana punya boss marahlah... kalau dia sudah marah... ana tak tahu nak cakap apa lah heheheee



    ckLah..
    terasa muda pulak saya bila CklAh kata begitu.... huhuhuhu


    kalau kehidupan dan menghampiri ke alam Barzah tadek lah lagi mudanya hehehee...

    oit sempat juga CkLah mengelat itu macam... nasibbaik tak hilang ketandas lama2 hehehee


    YB...
    alamak bestnya ada org nak tolong urut... huhuhuu...

    errr tolong urut tu free ke kena bayar hehehe kalau tukang urut profesional biasanya kena bayar... errr...

    wassalam pak ngah....
    hehe saya tak pernah cuba kusi urut kat pasaraya... malu ler heheh

    nak beli letak kat umah mahal ler pulak!...

    nakbeli robot urut lah kalau gitu huhuhu...


    HAns...
    Spa oun kau tak pernah masuk... tak tahu ler macam mana kat dalam tu takut nak masuk hahahaa...

    kena charge ratus2 nanti adesss...


    Puspa...
    haaaaaaaa... kalau pompuan mmg buleh buat jatuh2 dan terus pengsan hahahaaa

    org laki buat gitu adessss... hilang macho!

    Kuina...
    banyak angka yang akan berubah...
    kena rancang awal2 dan ikut apa yang dirancang...!

    BalasPadam