Halaman

17 Jun, 2009

tag! Siapa yang kenaaaa...


1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas
untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

  • Aku dapat award ni masa aku terjah blog Yus akak yang sentiasa jelita katanya lah hehehee
  • kpd blogger dan kawan2 sekelian yang belum kenal ngan akak Yus buleh ler terjah blog dia yang ayu itu dan buleh juga tgk tuan umah yang dikatakan masih jelita hehehe... tak salahkan kalau sama2 mengeratkan salam ukhwah ...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum
memilih penerima award seterusnya.

i- aku adalah aku
ii- aku adalah lelaki tapi bukan lelaki itu
iii- aku baru sebulan lebih dengan blog aku ini dan ramai blogger perempuan jer yang terjah blog aku huks
iv- blog aku dah berat sebab dah banyak aku masukkan link pics tapi aku tak kisah
v- akujuga suka menulis puisi tapi kebiasaan nyer puisi aku tak berapa menjadi ngeh3x
vi- aku tak gemar memasak, kalau aku memasak aku tak suka basuh periuk, kuali atau pingan... aaaaaaaargh tidak!
vii- aku suka makan beras dan gandum!
viii- hobi aku renovate blog ngeh3x harap maklum!
ix- kadang aku suka bagi komen yang ntah apa2 kat blog kawan2 hehehe sila jagan marah yer
x- last but not least aku akan teruskan jadi blogger mungkin sampai tua...



4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya
dan menyatakan nama mereka di blog anda.

Oleh kerana aku tak ramai sangat kenalan kat blogger nih aku tag jerlah mana2 yang aku berkenan huhuhu jgn lah marah yer... oleh kerana tak ramai, cukuplah 5 org tu lagipun dorang salu masuk ke blog aku yang buleh membuat mereka naik angin hehehehee. Pada yang dah pernah buat tag nih atau seumpamanya sebelum ini, buleh tempek link n3 anda itu kat komentar... nanti aku pi skodeng2 hehehehee
manalah tau korang pernah buat 10 tahun lepas kan...
  1. TEJA
  2. ANGIE / KTS
  3. SYAH SHAH
  4. ARRYANI
  5. ATI

errrr klu korang rajin lah silalah buat, kalau rasa malas nak buat senang jer buat2 ler rajin haaaaaaaaaaaaaaaa.... rajin itu baik, bagus dan sihat... org yang malas manyak rugi woooooooooooo....

3 ulasan:

  1. aku dah buat tag ini dulu...

    http://syahna-husna.blogspot.com/2009/05/award-cum-tag.html

    BalasPadam
  2. SS...
    aar ler... mmg ko dah buat dan aku dah bagi komen pun masa tu... dah lama tu yang tak igt hehehee

    BalasPadam
  3. TERIMA KASIH..
    PEMBERIANKU BERSAMBUT JUA..

    mmg ko jer yang selalu jawab tag akak yang menten ayu dan jelita ini...

    BalasPadam