Halaman

18 Ogos, 2009

baru 2 hari jer rasanya...




Setelah tidak sign in ke blog aku nih beberapa hari dah banyak yang tertinggal dan rasanya tak sempat nak jalan2 ke blog kawan2 yang lain... nanti aku akan cuba terjah lah semua n3 yang korang post itu...

Ditambah pulak sambungan internet aku dah kena sekat sebanyak 75% dari kelajuan asal 400kB/s terasa amatlah siputnya bila nak melayari ineternet apalagi nak masuk blog2 yang banyak gambar2 dan script serta iklan terkadang tu terpaksa disable pic dan script pada pelayar web untuk mempercepatakan pageloading...



jadi jgn risau kalau aku tak terjah site kamu semua buat beberapa hari lepas itu... harap maklum lah... tak tau dah nak tulis apa... nak tidur daaaaaaaaaaaaaa... good morning!

27 ulasan:

  1. Sekarang baru nak komen.

    Apasal kelajuan tenet ko disekat? Ada speedtrap ke? wakakaka

    Terima kasih kerana memilih blog aku utk ko terjah setelah ko kembali dari berehat hehehe

    BalasPadam
  2. aku ghasalah...tenet ko lebih laju dari tenet aku.

    Aku nyer dah tahap anak siput. Lebih lembab dari segala mcm siput..

    tapi aku sabo nih..

    BalasPadam
  3. huhuhu....
    besabo jelerr erk....
    nnti kte wt pertandingan sipot lari...
    hihi..

    BalasPadam
  4. Pakai celcom broadband ke? celcom kata unlimited tapi hehe.....kalau dah lebih pakai, slow giler dia cantas.

    Slow2 jalan blog kekawan....

    BalasPadam
  5. YB...
    errr nak juga jadi 1st huhuhu...
    tenet saya kena sekat kelajuan dia kerana pengunaan bandwidth melebihi had yang diberi (doload movie).

    dulu buleh pakai sampai 15Gigs tapi sekarang lebih jer sikit dari 5gigs dah kena sekat dorang dah detect awal dan memang dah kena mark rasanya huhuhuhu...

    igt dulu masa amik line untuk layan internet biasa2 ajer tapi bila byk movie best2 kat internet rasa nak doload pulak huhuhu satu movie saiz 700MB lebih kurang kalau 5 movie dah baper...




    Arryani...
    sabo2 hehehheee apakata ko tukar line lain hehehheehe

    anak siput oklah tu taklama lagi makin besar lah dia hahahahahahhaa


    goreng pun sodap erkkkkkkkk







    LOL...
    yeahhhhhhhhh landing time heheehehe
    sama2 kita tidur yooooooooooo






    PUSPA...
    siput boleh berlari ker hahahahhahaaa bukan ker dia merayap jer.... kalau lah siput pandai berenang hahahahahaha

    BalasPadam
  6. TOK...
    kawe pakai P1 Wimax hok paling murah tu huhuhu....

    penggunaan dia 5gigs ajer heheh...


    line dia ok kalau takkena sekat tapi lepas kawe doload movie kat kompem kena sekat adessss.....

    kawe tak pernah guna celcom... ramai yg mengadu berokbeng celcom lembab tak boleh harap huhuhu

    BalasPadam
  7. movie aper yang ko download tu hah????

    patut arr lembap...
    ko kena wat overhaul nie

    BalasPadam
  8. adakalanya...

    seharipun ku rasa setahun....

    BalasPadam
  9. sedapnya kalo bleh tdo.......

    tp kalo xda tenet

    memang tdo xlena...

    BalasPadam
  10. Salam Naqeeb.
    Baca nukilan sajak. nasib baik faham. hehehe

    BalasPadam
  11. YUS...
    aku salu doload movie katun huhuhu
    yangterbaru citer G-force dia ala2 wonderpets hehehehe



    CkLah...
    setahun pun kadang rasa baru semalam jer berlalu huhuhuhu





    GKSB...

    erkkk tadek tenet tak leh tido

    mmg tahap kritikal tu hehehehehe
    tidur peluk laptoplah gamaknya... hehehehehe


    Pak Ngah...
    wassalam......... errr sajak kat mana pulak tu...

    BalasPadam
  12. kat opis aku pun....meluat nk log in blogspot....perh..mcm sivut vavi kaedahnya....

    nampak sgt x kasi aku bertenet..suh wat keje...

    BalasPadam
  13. tumpang lalu, akupun nak masuk bilik ni, tidoo...

    BalasPadam
  14. IntAn...
    eloklah camtu jgn dok layan tenet ajer ...

    masa keje, keje sungguh2 masa tenet
    layan sampai tertidur dpn pc hehehehe

    boss tak marah ke layan tenet tu hmmmmmmmm,.....








    TEja...
    mmg betullah kata YB sejak dua menjeak nih ko masuk tido
    awal macam pengantin baru ajer...

    apalagi dekat2 nak puasa nih...
    semua dok kejar shipment hehehehehe

    BalasPadam
  15. Oooowh. Dah okey lah line ni ya?








    Kadang-kadang prestasi line ni ikut suhu badan tuannya juga...

    BalasPadam
  16. CkLah...
    line masih tak ok tapi buleh lah layan sikit2 huhuhuu


    kalau hujan lebat line kadang siput ler jadinya heheheheee

    BalasPadam
  17. semalam aku yg first. Hari ni nak jadi yg last hehehe

    BalasPadam
  18. aku punyer dah ok..
    lepas tukar vista ke xp..
    laju cam lrt gitu...

    ko kena tanya yang pakar arr..

    selamat berpuasa yer!!

    BalasPadam
  19. baru 2 hari bukan 2 tahun pun.........

    hehehe.. sekatan ekonomi ker sekatan tenet tu?

    BalasPadam
  20. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  21. blog Sally mana ade iklan..mana ade skrip2..mana ade gambor2..nape x terjah pon..ahhh..nak majuk!!

    BalasPadam
  22. "ANDAI ADA LANGKAH MEMBEKAS LARA,
    ANDAI ADA KATA MERANGKAI DUSTA,
    ANDAI ADA TINGKAH MENOREH LUKA,
    KUMOHONKAN MAAF LAHIR BATIN,
    SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA"

    BalasPadam
  23. YB...
    nampaknya hasrat YB untuk dapat last tak kesampaian huhuhhu

    sila cuba lagi... walaupun tiada hadiah yang menanti heheh





    YUS...
    terima kasih untuk ucapan ramadhan tu... aku maafkan kalau ada apa saja kesilapan, kalau ada hehehe...


    aku pun sama lah nak minta maaf juga... errr aku kan suka gurau2 huhuhu




    TEJA...
    ko tidurlah sorang2 aku nak layan movie huhuhuh




    KUINA
    errr ini betul2 bukan cobaaan huhuhuhuhuhu....

    kenapa nak sponsor ker huhuhu



    TSALLY...
    err... Feedjit itu salah satu drpd script heheh...

    errrr jgnlah majuk... saya tak reti nak pujuk org tua... kalau budak2 bagi jer cekelat...

    kalau cikgu merajuk nak apa pulak eh hehehehee




    ZAFI...
    aku tau kot dok london line sana lajuuuu tak macam kat masia hehehehhe

    eh ko baru muncul mana pergi melencong hahahahahaa

    BalasPadam