Halaman

20 Ogos, 2009

Kambing punya susu kambing juga dapat nama...

Gambar ini mmg aku tangkap guna kamera sendiri bukan gambar rembat!


Tadi petang ada member aku promote suruh beli susu kambing daripada dia sbb dia dah jadi pengedar susu kambing... Tapi aku tak mahu dan tak berminat pulak nak membelinya bukan tak nak sokong perniagaan beliau cuma dekat2 puasa nih aku tak berapa teruja nak beli benda2 cam tu semua... kalau ada yang jual kurma murah2 harus aku rembat ajer hahahahaahaha...

Tapi macamana pulak aku dapat sepeket susu kambing tu hmmmmm dah rezekilah katakan. sebenarnya susu itu pemberian daripada member aku yang lain dia beli daripada member aku yang jadi pengedar tu dan dia bagi aku cuba lah... sekotak tak ingat lah berapa harga dia...

Tentang rasa susu kambing tu lebih kurang susu bayi ajer memang tiada bau kambing, rasa tawar dan rasa seperti susu lah hahahahha. Khasiat dia antaranya ialah baik untuk tulang sbb dia kaya dengan kalsium serta protein. Baik juga untuk athsma dan juga penyakit kulit.

Telah terbukti susu kambing sememangya hakmilik kambing ajer hahahahaaaa. jangan cuba2 nak tukar kambing jadi nama lain pulak... kepada yang dah cuba minum susu kambing tu mungkin jenama lain jadi apakata anda semua pulak... aku dah cuba sepeket ajer tapi ada sedikit rasa lain bila sisa2 susu tu masih melekat kat tekak... pelik semacam rasanya.... apakah aku akan jadi kuat selepas ini atau....??? oh tidak!


MINUMLAH SUSU KAMBING UNTUK JAGA KAMBING NGEH3X

22 ulasan:

  1. nak rasa perah susu kambing....jom masuk ladang suami cklah....


    Qeeb....
    Sebab anak bulan tk kelihatan lah kita mula puasa lusa.....
    Anak bulan apa yg kau nampak ni? Ha...ha

    BalasPadam
  2. selamat berpuasa juga untuk kau....

    BalasPadam
  3. eeh NL...
    kalo tbe2 mlam2 ase nk wt bunyi emmbeekkkk....
    mmg sah laaa daa nk bertukarrrrr...
    hihihi....
    ngeh2...

    BalasPadam
  4. mmmbbbbbbbbeeeeeeeeeeekk
    mmmbbbbeeeeeeeeeeekkkk
    mmmbbbeeeeeeeeeeeekkkkk..


    errrr... kambing tu tak redho ko minum susu dia la weiyhhhh..

    hihihi..

    .
    .
    .
    .

    kambing punya susu, ko yg mengembek... hahahaha

    BalasPadam
  5. oopppssss..

    lupa...
    selamat menyambut dan mengimarahkan ramadhan...

    maaf zahir (dan batin klu ada)

    dosa ko dah lama aku maafkan... baik kan aku... apa tunggu lagi... jgn tunggu lama2...

    hahahaha haiyychumm...

    astaghfirullah...

    puasa esok ya.. :D

    BalasPadam
  6. Err.. susu kamben aku tak minum... Aku cuma makan daging kamben saja... Hohohohohoh :P :P

    Selamat Berpuasa juga buat ko... :D

    BalasPadam
  7. Qeeeeeeb.....

    Bangun....

    Mbeeeeeeeeeeeeeeekkkk...
    Jom perah susu kambing

    BalasPadam
  8. isk...aku semua jenis susu x kira susu apa aku xleh minum....

    BalasPadam
  9. Aku tak pernah minum susu kambing. Bila ko kata ada rasa semcm melekat kat tekak tak jadi aku nak cuba. Aku minum susu pekat manis ajelah. Murah sikit hehehe

    BalasPadam
  10. CkLah...
    errr selamat berpuasa... dah bangun tapi malas
    ler nak perah susu huhuhhu...

    saya nampak anak bulan dengan ibu dia sekali
    naper saya sorang ajer yg nampak ek huhhhuu


    PUSPA...
    ko pun dah pandai bunyi cam tu heheheheee


    KTS...
    lagi sorang... pandai ler ko buat sora gitu
    mmg sebijik hhahahahaaa

    mana belajar??? yer aku pun ampunkan dosa2 ko
    hehehee... errr ko baik ker... baik ader makne
    kot hahahahaaaa ermmmmmmm hmmmm


    INTAn...
    errr kenapa tak buleh minum susu dah tu masa
    kecik2 dulu apa ko makan adessss.... takkan
    minum air paip ajer.... apa kat ako try susu
    unta pulak kih kih ki ki



    YB...
    jangan risau mungkin tekak saya ajer kot rasa macam
    tu... lain org lain rasa mungkin... nasib baik suara saya
    tak bertukar huhuhuhuhu

    susu pekat pun dah naik harga...

    BalasPadam
  11. SS...
    hari2 ke ko makan kambing...
    mau merdu kan suara ko heheheheee

    kalah KTS hahahahahaaaa

    BalasPadam
  12. Pok Cik..

    mok cik tak rasa ko makin kuat bila minum susu kambing tu..

    cumanya...

    mungkin la hormon ko celaru sikit..

    agaknya janggut ko dah mula nak lebat ...

    atau pun, mungkin esok or lusa, ko akan tumbuh uban...

    Slamat mnmpuh khidupan baru...ngeh3X...(ktawa jahat sangat)

    BalasPadam
  13. Mok cik lupa nak ucap slamat pose tuk ko Qeeb..

    maap salah silap mok cik eh...

    Kalo ko nak buat2 lupa pun, jgn ar minum air depan org...tak baek tau...

    BalasPadam
  14. nape nk minum susu kambing?? susu ibu kan ade? huhu...

    BalasPadam
  15. Arryani...
    jangut aku dah lama panjang heheheheehee....

    errrrr tak kuat pun setakat 1
    paket ajer aku minum....


    aku minum air dalam bilik wakakakakakakaa



    TEJA...
    susu ibu untuk anak2 ajer tak
    buleh disalahguna minum huhuhuhuhu

    jadi aku minumlah susu ibu kambing
    heheheheeee

    BalasPadam
  16. muehehehehe... ye la aku lupa yg ko dh dewasa... aku cadangkan ko bwk balik ibu kambing tu supaya len kali senang ko nak menyusu.... muahahaha!

    BalasPadam
  17. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  18. Salam Naqeeb.
    Baru terfikir....rupa-rupanya bekalan susu manusia utk manusia tidak mencukupi.....manusia terpaksa minum susu kambing dan lembu....tapi binatang-binatang tu tak pula minum susu manusia.....ya kan hehehe.

    BalasPadam
  19. lepas minum susu kambing mesti pok cik dok mengembekkk kan??

    hahaha...

    BalasPadam
  20. suara aku memang merdu sejak azali sebelum pandai makan daging kamben lagi... Muahahahahahah :P :P

    BalasPadam
  21. minum susu kambing?

    tak mungkin..

    tak mungkin..


    hahha...


    salam ramadhan ok..

    BalasPadam
  22. kPd teja, Pak Ngah,SS, GAdis kampung, LOL...

    tak tau nak reply cam ner apapaun selamat berpuasa...

    semoga segala ibadah dalam bulan ini
    lebih sempurna semuanya...

    BalasPadam