Halaman

31 Julai, 2009

Dah jadi satu kerja...



kerana aku yang pilih...
kerana aku yang mahu
kerana aku yang mulakan dulu

terpaksa jua atau dipaksa rela




entah mengapa...















15 ulasan:

  1. Entri ni?


    Entri paksa ke ni?

    BalasPadam
  2. cL pun terpaksa tahan mata ni.....siapkan bahan untuk kursus esok...

    BalasPadam
  3. heheee... CkLah bukan N3 yang terpaksa tapi ada lah sesuatu yang
    terpaksa tak buleh cerita... rahsia heheee


    igtkan dah tidur...

    BalasPadam
  4. alaaaa...




    meh la..cerita la..



    org lain bukan tau pun..cerita laaa..

    BalasPadam
  5. biase la tu yg paksa rela... kat mne2 pun ade, aku pun kdg2 dlm dilema paksa rela... huhu

    BalasPadam
  6. Kalau dah gitu... kenalah tanggung sendiri. :D

    BalasPadam
  7. err... kena paksa update blog?? Mueheheheheheh :P :P :P

    BalasPadam
  8. kunafe kah?


    kunafe=kenapa

    BalasPadam
  9. sendiri pilih,sendiri mula,sendiri MAHU...takkan terRELA kot..

    BalasPadam
  10. Ko kena kerjakan ke...

    atau,

    dikerjakan nih??

    Kompius tau mok cik...

    BalasPadam
  11. Tsally...
    nak cerita pun tak buleh ler huhuhu nanti pecah rahsia...





    teja
    aku tak tahu apa yang ko rela dan paksa tu huhuhuhu tapi aku harap aku tak terlibat dalam kes nko itu hahahahahaa






    Tok...
    yer betul kena tanggung sendiri lagipun mmg tak buleh susahkan org lain...

    ss...

    tak paksa tak jalan muahahahaaaa
    bila dah kena paksa berjalan-jalan pulak ia... apakah itu huhhuuu




    Intan...

    tiada afa-afa cuma sekedar monolog duka aje huhuhuhuhu

    apakah persoalan di hatimu... errrr






    Anis...

    mula2 mmg rela... lama rasa macam terpaksa... lagi lama dia memaksa maksa... aku juga yang terseksa


    tapi kalau tak seksa tak datang pula enak nyer hehehehehehee


    errrr bukan senang nak susah...






    Arryani...

    dikerjakan atau terkerjakan atau mengerjakan tetap ada unsur paksaan heheheee....


    kerelaan hanya datang setelah hujan berhenti... uwaaaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  12. Kalau ko tak nak cerita kat org lain takpe tapi dgn aku takkan ko nak berahsia jugak? hehehe

    BalasPadam
  13. YB...
    saya mmg nak bagitahu tapi kenapa tak tercapai di lidah ini... haih, hahahaha...

    harap2 YB faham bahasa isyarat ngeeeeeeeeeeeeee

    BalasPadam
  14. mampir nich...
    menarik sekali blog anda dan saya menyukainya..
    salam....

    BalasPadam