Halaman

15 Julai, 2009

Seni itu Indah...

apa yang kamu nampak?

32 ulasan:

  1. xnampak pape...

    seni tu kan abstrak....

    abstrak tu kan seni...

    tak nampk pape pon seni gk kan??

    hehehe

    BalasPadam
  2. Aku nmpk sorang jiran aku (yg berbangsa cina) tak kekok utk bergaul ngan ktaorg yg berbangsa melayu..

    1 Malaysia...

    Dan dalam ramai2 tu ada seorang yg jadik ketua..

    (Aku kot org tu...)

    aaahahahaha..

    Sila abaikan statement ni lepas ko baca K...

    BalasPadam
  3. Dan

    pandangan ke2 aku...

    dalam ramai2 tu, ada sorang yg cuba curi perhatian (merah) dan ada sorang sahaja yg berani bersuara....

    Pandangan ke3 akan menyusul kemudian...ahahahahahya

    p/s seni mmg indah dan pelbagai...

    BalasPadam
  4. Salam Naqeeb,
    Allah suka yang cantik dan indah, cantik dan indah pula mempunyai tafsiran berbeza, biarlah kita suka kepada kecantikan dan keindahan yang akur dengan kehendak Allah.
    Hitam itu cantik dan gagah, merah itu perjuangan. hehehe.....merujuk kepada objek...pensil.

    BalasPadam
  5. GKSB...
    haaaaaa tak nampak apa2 itu seni rabun heheehe

    Arryani...
    kalau cam tu kira bagus lah sbb buleh bertoleransi...

    dan aku percaya... ko mmg ketua, ketua kelab potpet2 hahahaa

    oooo cam tu lak ko nampak ek huhuu
    buleh juga tu macam tu... sbb merah melambang kan keberanian...

    Salam untuk Pak Ngah jua..

    cantik tu tafsiran pak Ngah, dan sememangnyer alam ini diciptakan dengan indah oleh Illahi.

    BalasPadam
  6. aku nmpk NL terselit dicelah2 pensil itew... hehe!

    BalasPadam
  7. Teja...
    ko nampak ajer...
    nasibbaik tak nampak yang lain2 lalalalaa

    BalasPadam
  8. Err... Aku nampak tujuh batang pensel... Ada yang matanya masih tajam... Ada yang dah tumpul... Err... Dah patah pun ada tu rasanya... Hihihihihihih :P :P

    Menjawab soalan tak?? Kih kih kih kih :P :P :P

    BalasPadam
  9. dan aku juga nmpak NL sedang pejam mata sambil tut***

    BalasPadam
  10. SS...
    betul lah tu apa yang ko nampak ehehehe
    jgn ko nampak kete lembu dah ler hahahaaa....
    sebenrya ko tak menjawab soalan tapi ko buat soalan huhuhu

    Teja...
    aku baru jer lepas tutttttttt wakakakakakakaaaa

    BalasPadam
  11. Wakakaka,

    nak gelak, guling dan golek aku baca andaian dorang ni semua...

    Apapun, tahniah kerana N3 ni berjaya buatkan kitaorg reka pelbagai spekulasi yg berbentuk provokasi..aaaahahahah

    BalasPadam
  12. cisss... patut le bau.

    BalasPadam
  13. tp, aku suka jd pensel merah diapit oleh 6 pensel belang2... hangattt!

    BalasPadam
  14. Arryani...
    mokcik pnyer spekulasi mmg tahap dewa hindu jaman amitabh bachan hehehee...

    provokasi tu yang tak bley bleh heheheee...

    hati2 terguling dan tergolek dog tu kang ada yang terpeleot sanan sini susah lak spital hehehee

    Teja...
    aku makan durian byk.. malm tadi so tak heran ler kalo bau durian semerbak wakakakakakakaaa

    BalasPadam
  15. oooo, patut le aku rasa mcm nk pitam je nih... punye la 'merdu' bau dia!!!!

    NL, aku ambik entry ko psl kapal layar tu paste kat blog rasmi aku... jgn mare ye dn jgn tanye ape url blog rasmi aku tu.... rahsia!

    BalasPadam
  16. errr Teja... sah ko suka org yang kulit gelap macam mat bangla tu wakakakakakakaaa errrrrrr
    betul ker!

    BalasPadam
  17. teja lagi...
    ko nak rembat ker nak apa ok jer...
    mmg aku taknak tanya pun kalau dah rahsia... biarlah ia rahsia lagipun

    lagipun... errrrrrrr lagi...
    lagipun ada aku kesah muahahahahahaaaa....

    BalasPadam
  18. ko pun kulit gelap jugak kan?? tu psl aku suke nko... ngeeee!

    BalasPadam
  19. eh, bila pulak aku buat soalan??

    Haa... itu baru soalan... kikikikik :P :P

    BalasPadam
  20. "Errrr...apa ni?" Kataku terpisat-pisat sambil menggosok mata.







    Aku nampak ayam panggang.

    BalasPadam
  21. aku nampak tokey kedai alat tulis tu jadi kaya... errr.. tokey kilang pensel pun kaya gak...

    hihihi

    BalasPadam
  22. ermmmm..tak nampak ape2 punnn..

    BalasPadam
  23. teja...
    aku mmg kulit gelap kalau dibandingkan dengan david beckham tapi lebih cerah kalau dubandingkan dengan india jiran umah nko hehheee

    SS...
    errrr soalan adalah satu pertanyaan walaupun tak nampak tanda tanya hehehehee

    CkLah...
    hebat juga imginasinya... kalau yer pun perut dah berbunyi jgn lah terbayangkan ayam golek pulak heheheh sabo2....

    KTS...
    mana tak kaya aku nak beli sebatang jer last2 kedai tu tak jual sebatang dia jual satu kotak uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa... lari bajet pakcik tau!

    TSally...
    terkadang kita tak nampak apa yang kita lihat... betul nih dan tak semua yang kita tak nampak itu bererti ia nya tidak wujud!

    BalasPadam
  24. NL,

    ya btolll!!! kekadang pulak kita nampak benda yg kita nak lihat..omputih kata " u see what u want to see "

    BalasPadam
  25. salam pg NL, langit biruku brgetar merindukan mu... hiks!

    BalasPadam
  26. teja...

    errrrrrrrr... nko rindukan org lain tapi aku yang jadi magsa huh...

    BalasPadam
  27. hehe... saje nk cari mangsa

    BalasPadam
  28. hua2....
    nmpk mcm2 jnis pensil 2b...
    mebi utuk dak2 yg nk jwab pekse kot....
    wakakakaka...

    BalasPadam
  29. teja...
    aku bukanlah mangsa mu yang sesuai huhuhu

    puspa..
    memang pensil 2b tapi bukan untuk peksa hehee....

    BalasPadam
  30. teja...
    aku bukanlah mangsa mu yang sesuai huhuhu

    puspa..
    memang pensil 2b tapi bukan untuk peksa hehee....

    BalasPadam