Halaman

25 Julai, 2009

N3 malam-malam



Dengarkanlah lagu arab dendangan Hadad Alwi - bagi yang tak suka lagu orang putih....



Sebagai menjawab kenyataan aku yang aku nyatakan dalam reply kepada YB untuk n3 yg lepas tu dan juga menjawab pertanyaan CkLah

bahawa aku akan tidak akan membuat n3 baru lagi. Memang betul bagai yang dinyatakan itu sebabnya aku rasa dah malas aku nak

merepek dengan n3 entah apa2 itu... Aku mahu jadi blogger yang profesional sebenarnya tapi apakan daya.

Walaupun belum pun cukup 3 bulan dan n3 pun belum lagi mencecah 100 aku akan cuba untuk mengendurkan sikit keghairahan untuk

membuat n3 heheheee... Dengan kata lain aku akan gunakan masa berblog untuk kemaskinikan n3 yang lepas-lepas dan juga kan lebih

menumpukan "backdate n3" ajer... kalau ada pun n3 baru itu adalah betul2 punya n3 yang relevan dengan keadaan semsa dan juga

suasana... Kemungkinan juga 1 atau 2 n3 sahaja seminggu yang akan di poskan.

Jadi jangan risau sebab aku akan tetap dan masih lagi mengikuti dengan blogspot ini cuma akan perlahan ajerlah, perlahan dari segi buat

n3 baru dan juga komen2 pada posting kamu semua... dan juga kalau ada yang perasan tiada n3 tu angaplah tuan umah memang tiada n3

baru dan tiada idea nak buat n3 ataupun kekurangan pengisian.

Juga ingin ditegaskan disini alasan merajuk tidak relevan sama sekali dukacita diulangi bukan merajuk tapi ingin membuat sedikit

perubahan dalam dunia blog. Takkan setiap masa sama ajerkan, kena juga ada perubahan dan harapnya perubahan nanti adalah yang

lebih baik dan terus lebih baik!

Akhir sekali layan ler lagu kat bawah ni... biasa aku tempek kat aku punya blog dulu2 huhhuhuu( I Celebrate My Love For You)



Lagu nih kalau dengar mesti nak lelap punya lah hehehehee. Khas untuk yang nak masuk tidur heheheee



Iklan gediks heheeee


kepada yang ingin download video buleh add on kan firefox anda dengan FlashGot, sesuai untuk video youtube dan lain media.

BIla masuk laman web flashgot.net tu klik ajer ( Add to Firefox ) button dan ia akan automatik install... :)

banyak cara lagi yang buleh digunakan untuk muatturun video dari youtube contohnya guna Internet donwload Manager dan juga

UnPlug. Tapi FlashGot lebih senang... file yang dimuatturun buleh dimainkan mengunakan FLV Player, untuk muatturun software --> FLV Player (4.77mb)

21 ulasan:

  1. .....rasa tak sedap pulak karangan ckLah tadi.....mohon izin padam ya tuan rumah!!!


    Buat ikut kemampuan Qeeb....
    Bukan untuk puaskan orang semata-mata..
    Diri sendiri dulu.....kepuasan diri hanya kita yang boleh penuhkan...

    Selamaaaaaaaaaaaaat untuk segalanya..

    BalasPadam
  2. CkLah
    OOoOo tak per kalau tak sedap buleh padam hehheee

    BalasPadam
  3. CkLah lagi...

    Terima kasih kerana bagi sokongan, ngeee...

    BalasPadam
  4. welkam to de klab... welkam.. welkam..

    err.. hihihi... klab 2 n3 seminggu... hihihi..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    hati2 bila jarang berblog... sebab penyakit M mudah menyerang...
    err... ckp berdasarkan pengalaman :D

    BalasPadam
  5. saya pun nak masuk kelab ni jugak boleh tak? Ko jadi Presiden, kts jadi S/U. aku jadi pengikut aje hehehe

    BalasPadam
  6. Bila dh menjadi seorang blogger rasanya tak kira la apa jua N3 pon kita nak tulis...

    siap ada lagu yg didendang oleh ramli sarip "aku menulis bukan kerna nama"

    menulis untuk kepuasan diri sendiri bukan orang lain..

    masing-masing ada cara yg tersendiri bila menulis...

    jadi siapa lah kita untuk ckp orang itu mcm ni n mcm gitu ye tak??

    =)

    BalasPadam
  7. KTS...
    penyakit M... apa jenis penyakit tu, penyakit meroyan ker hehehehe




    YB...
    errr buleh aje kalau YB nak ikut tapi lebih afdal kalau yang lebih tua jadi presiden heheheee...

    KTS jadi s/u kira molek sangat ler!




    GKSB...
    hmmm buleh juga kalau cam tu, apapun follow ajer hehehee

    BalasPadam
  8. Aku jarang tak de N3 baru..

    Tapi, skrg ni aku sibuk siapkan tmpahan raya...

    Time jait manik tu, aku asik terpikirkan blog aku jek...

    Aku andaikan korang dok tunggu aku kat bawah eskulator Angsana...sambil aku terhegeh2 nak turun ke bawah mcm ari tu.

    Apapun, jgn ar sunyi jek...skali sekala dua kala...3 kala...4 kala...5 kala..kala jengking..kadang kala..meriahkan ar jugak blog ni..

    BalasPadam
  9. then...meh amik award kat blog TS..ihiks

    BalasPadam
  10. ckLah takkan buat n3 baru selagi takada 30 catatan dlm kotak komen (termasuk cttn diri sdiri). Tu yg kekadang n3 cepat berganti,kekadang kena tunggu sampai 3 tahun.....bergantung kepada 'peminat'. Ahakssss

    Lagi satu....komen masuk slps 12 malam....akan di KIV....itu masa tidor cL...
    Boleh ikut formula ckLah tak? He..he..

    BalasPadam
  11. NL buatlah entri ikut suka sendiri. Time ada idea buatlah, time tak ada idea rehatlah walaupun terpaksa berhari2 atau berminggu.

    BalasPadam
  12. Arryani...
    OoOoo macam itu ker patut ler... asyik igtkan blog jer hehehehe

    n3 mu itu sentiasa dinantikan hehehee

    BalasPadam
  13. Anis...
    dah amik daaaaaaaaa huhuhu

    BalasPadam
  14. CkLah...
    errr tunggu peminat dulu ker hheheee
    saya pun peminat CkLah heheee

    kalau gitu nanti biar saya yang bagi komen byk biar cukup 30 dalam masa beberapa minit ajer buleh heheee

    kesian oorg lain nanti tak dapat jadi top kementor huhuhu

    BalasPadam
  15. Tok...
    mmg rasa nak rehat juga ni... apalagi sekang dah masuk bulan Syaaban... dan bila dan start ramadhan rasanya akan terus cuti ler
    kemungkinan sampai lepas raya kot huhuhu

    BalasPadam
  16. update blog ni..cam tulis buku jugak la...so kita ni ala2 novelis gak ah...ada masa kita kebuntuan...

    aku dulu pun time mula2 berblog...bkn main..sehari 3 4 N3 sekali harung...tp skrg...huhuhu.....mcm maleh je....bkn mcm....mmg maleh...ahaks

    BalasPadam
  17. ntan...
    buntu dan dan mati kutu... mungkin ada persamaan hehee

    errr dah terkena penyakit M itu ek huhuhu

    betul tu lagipun Puan Intan kan tgh pegnant so kena jaga emosi jiwa dan rohani.... selalukan byk mengaji quran....

    nanti bila baby dah kuar jgn lupa interframe heheheee

    BalasPadam
  18. Pok Cik,

    sementelah ko dah duduk diam tu, ...

    tengah malas nak wat N3 tu...

    Apa kata ko tlg mok cik settlekan tmpahan org nih...

    Nnti, untung, kita bagi sesama..

    50-50....
    nak tak...

    aaahahahah..

    Tak leh aku nak bygkan, cara ko pegang jarum tu!!

    BalasPadam
  19. kalau ko ikut formula ckLah tak jadilah ko berhenti blogging. Komen dari dia aje dah 10 ngeh3x.

    Kalau mcm tu kelab kita tak cukup org. Takkan aku dgn kts aje? hehehe

    BalasPadam
  20. ermmm..Sally dok blurrr nih..persatuan ape nih..

    BalasPadam
  21. Arryani...
    uwaaaaaaaa nko suruh aku jahit manik tobat tak mo hehehehe... kalau suruh panjat pokok kelapa aku rela huhuhuu

    lain biznes tadek ker hehheee




    YB...
    saya akan ikut mana yang terbaik!...
    jgn risau urusan ahli serahkanpada KTS pandai lah dia cari kroni2 semua hheheeee

    Jadi kompemlah YB jadi presiden huhuhuuh



    Tsally...
    untuk keterangan lanjut sila hubungi cik KTS....
    borang keahlian masih byk hehehee,,, yuran FOC seumur hidup... ada berani?

    BalasPadam